Aanbevolen post

Mijn politieke programma op 1 A4-tje

Als Geert het kan, kan ik het ook, dacht ik, dus: Samenleven is het alternatief voor ieder-voor-zich-met-het-recht-van-de-sterkste-als-ge...

22 december 2010

vergelijking van elevator pitches

mijn voorstel
-aandacht vestigen op het pijnpunt, en dat
ferm uitvergroten

-wat je aanbiedt waarmee
je dat gaat oplossen


-geloofwaardigheid
creƫren: hoe je dat ermee gaat doen, en wie je ermee geholpen hebt



-wat je van je toehoorder
wilt




-uitnodiging aan
toehoorder
Harvard Business School


5
1you

10


what
5
7

why

4
42goal
Gail
Geronimos:
10



How to start the conversation - articulate the really ugly
problem in the market.


7

How to tell the investor who you are.





Who are the customers.

8


What are the benefits.



68Call to action.
edo van santen


7

wie ben je,



10
wat zoek je,

10


wat doe je,
6



wie is je markt (=perfecte klant),





hoe bereik je je klanten,
10



welk gepercipieerd probleem los je op,


6

USP,


6

concurrentie,


6

team,


7

successen en


7

overwonnen mislukkingen,



10
nogmaals wat je zoekt,


6

financieƫn,


6

groeiscenario.
Inge Geerdens van
CV Warehouse.com





1. Wie ben ik en wat is mijn achtergrond?


6

2. Wat is mijn beroepservaring?
55


3. Welk project verdedig ik en welke zijn de voordelen ervan?


6

4. Wat hebben we met ons project al bereikt?



4
5. Wat zoek ik en waarom?
de
zaak.nl

6


1. Wat u doet,
3



2. Voor wie u dat doet
8



3. Welke behoefte van de klant u daarmee oplost

64

4. Welke resultaten uw dienst oplevert.

Geen opmerkingen: